تور سریلانکا ترکیبی

توضیحات

سریلانکا یک کشور جزیره‌ای در جنوب آسیا است که در اقیانوس هند قرار دارد. این کشور همواره جزو مقاصد محبوب توریستان بوده است. پایتخت سریلانکا شهر کلمبو که دارای 642 هزار نفر جمعیت می‌باشد و از شهرهای مهم سریلانکا می‌توان  موراتوا ،  دهیوالا مانت لاوینیا  ، نگومبو  و سری جایوردنه پورا کوته را نام برد.

زبان‌های رسمی آن سینهالی و تامیل و پول رسمی کشور سریلانکا روپیه است. بهتر است که در ماه های دسامبر تا مارس برای سفر به این جزیره اقدام کنیم زیرا در این زمان با تعطیلات کریسمس و سال نو نیز مصادف است ، از این فرصت استفاده کنید و تعطیلات خود را در سریلانکا به سر ببرید.

جاذبه‌های دیدنی و طبیعی سریلانکا شامل:آبشار های مطبق سنت کلر، پارک ملی یالا، دریاچه کندی، ساحل بنتوتا، قله آدم و غیره است.

رزرو تور سریلانکا

بهترین و سریع‌ترین راه دسترسی به سریلانکا از طریق پرواز است. راز گیتی اماده کمک به شما عزیزان و رقم زدن بهترین خاطره سفر برای شماست. برای رزرو تور سریلانکا می‌توانید از طریق شماره تماس در سایت راز گیتی اقدام کنید و با کارشناسان ما در تماس باشید.

همچنین باید دقت داشته باشید شما برای رزرو تور سریلانکا نیاز به ویزا دارید.

قیمت تور سریلانکا

قیمت تور سریلانکا به دو پارامتر بسیار مهم وابسته است: بلیط هواپیما رفت و برگشت و هتل. شما می‌توانید با ایرلاین‌های ایرانی یا خارجی به سریلانکا سفر کنید اما تور سریلانکا با پرواز خارجی یکی از عوامل گران‌تر شدن قیمت تور سریلانکا محسوب می‌شود.

درباره‌ی رزرو هتل سریلانکا نیز باید بدانید که هرچقدر مرکز اقامت شما به مرکز شهر نزدیک‌تر باشد، هزینه‌ی بیشتری دارد.




بیشتر

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید

اینجا دیده می شوید!

با ثبت نظر، انتقادات و پیشنهادات خود، در انتخاب دیگران سهیم باشید.
منو
بستن

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS