لوکس‌ترین هتل‌های ایران
1402/05/17 ایران گردی

لوکس‌ترین هتل‌های ایران

اکثر گردشگران دوست دارند حداقل یک شب را در هتلی لاکچری سپری کنند. لوکس ترین هتل های ایران خدماتی به شما ارائه می‌دهند که شاید در کمتر جایی تجربه کنید. از ماساژ و استخر گرفته تا ترانسفر رایگان. از رستوران‌های باشکوه گرفته تا اتاق‌های رویایی و لوکس. تقریبا با هر سلیقه‌ای که باشید هتل‌هایی لاکچری در ایران وجود دارد که غافلگیرتان می‌کنند.

هتل درویشی

یکی از لوکس ترین هتل های ایران هتل درویشی مشهد است. این هتل رویایی 5 ستاره به قدری باشکوه است که حتی گردشگران خارجی را هم عاشق خود می‌کند. هر اتاق این هتل تم خاصی دارد. از چیدمان ایران باستان گرفته تا دکوارسیون مصری. رستوران‌های هتل درویشی نیز در تنوع چیزی کم ندارند. چه بخواهید غذای ایرانی میل کنید و چه غذای اروپایی منو متنوعی پیش رو شماست. از دیگر امکانات این هتل23 طبقه می‌توان به چایخانه سنتی، سالن ورزشی، سالن بیلیارد، صرافی و اسپا اشاره کرد که کیفیتی عالی دارند.

لوکس ترین هتل ها  در ایران

هتل اسپیناس پالاس

یکی از لوکس ترین هتل های ایران در تهران قرار داد که به اسپیناس پالاس معروف است. این هتل باشکوه در سعادت آباد قرار گرفته است و نمایی مجلل دارد. فضای شیک و سرویس‌دهی عالی آن باعث شده تا همواره میزبان سیاستمداران و افراد سرشناس خارجی باشد. از جمله خدمات هتل اسپیناس می‌توان به مرکز سلامتی اشاره کرد که در طبقه منفی 3 قرار گرفته است. در آنجا می‌توانید از خدمات زیبایی و سلامتی استفاده کنید و خستگی سفر را از تنتان خارج کنید. از دیگر امکانات هتل اسپیناس پالاس می‌توان به رستوران‌های آن اشاره کرد. رستوران‌های این هتل به سرو انواع غذاهای ایرانی و ملل می‌پردازند و طعم و بویی خارق العاده دارند. سالن کنفرانس، سالن ورزشی، اتاق سیگار، کانتر گردشگری و فروشگاه نیز از دیگر خدمات هتل اسپیناس پالاس است.

هتل ویستریا

اگر دوست دارید تا در حوالی تجریش اقامت کنید پیشنهاد ما به شما هتل ویستریا است. این هتل در سال 1398 ساخته شده است و دسترسی خوبی به دیدنی های تهران دارد. چشم‌انداز وسیع و قرار گرفتن در خیابانی خلوت باعث شده تا از بودن در این هتل لذت ببرید. خدمات لوکس هتل ویستریا نیز به گونه‌ای است که خاطرات خوبی را برایتان رقم می‌زند. از جمله امکانات این هتل می‌توان به رستوران بام، سونا، اسپا، کافی شاپ، جکوزی، و صرافی اشاره کرد. همچنین با پرداخت هزینه‌ای اضافه می‌توانید خدمات ترانسفر دریافت کنید.

لوکس ترین هتل ها در ایران

هتل مارینا پارک کیش

یکی دیگر از لوکس ترین هتل های ایران در کیش قرار گرفته است. هتل مارینا پارک کیش جایی فوق العاده برای اسکان در کنار دریاست. چشم انداز خلیج فارس و اتاق‌های باشکوه این هتل هوش از سرتان می‌برد. دسترسی راحتی هتل مارینا کیش به ساحل و داشتن فضای سبز آن کاری کرده تا دوباره اسکان در آنجا تجریه کنید. این هتل رویایی خدماتی لاکچری مانند کافی شاپ، رستوران، سونا، استخر، جکوزی، زمین تنیس و سالن ورزشی دارد. همچنین می‌توانید از کانتر گردشگری آنجا اقدام به رزرو تور دور کیش یا خرید بلیط جاذبه‌های کیش کنید.

هتل عباسی اصفهان

هتل عباسی اصفهان از جمله لوکس ترین هتل های ایران شمرده می‌شود که قدمتی دیرینه دارد. این هتل وسیع 225 اتاق دارد و با فضای سنتی خود شما را به روزهای دوره صفویه می‌برد. حیاط سرسبز، معماری سنتی باشکوه و خدمات لوکس آنجا کاری کرده تا در عرصه بین المللی هم مشهور شود. امروزه هتل عباسی اصفهان  با داشتن امکانات مدرنی نظیر مرکز خرید، رستوران، چایخانه سنتی، کانتر گردشگری و کافی شاپ از گردشگران پذیرایی می‌کند. همچنین اتاق‌های این هتل به خدمات روز تجهیز شده‌اند. اگر خواهان اسکانی باشکوه از جنس صفوی هستید هتل عباسی را از قلم نیندازید.

لوکس ترین هتل های ایران

هتل بام سبز رامسر

یکی از لوکس ترین های شمال ایران بام سبز نام دارد که در رامسر واقع شده است. این با چشم‌اندازی رویایی به جنگل و دریا هوش از سرتان می‌برد. ناگفته نماند که با تله کابین می‌توان به این هتل رسید و از بودن در آن لذت برد. هتل بام سبز رامسر دارای رستوران 360 درجه است و یک دید تماشایی به اطراف دارد. از جمله امکانات این هتل می‌توان به باشگاه بیلیارد، زمین تنیس، کافه، سالن ورزشی و روم سرویس اشاره کرد. این هتل دسترسی خوبی به مسیر پیاده‌روی و دریا دارد و حسابی خستگی سفر را از تنتان خارج می‌کند.

اسکان در هتل‌های لوکس یا اقتصادی؟

لوکس ترین هتل های ایران کم نیستند و در این مقاله محبوب‌ترین آن‌ها را معرفی کردیم. اگر خواهان اقامت در بهترین مراکز اقامتی هستید می‌توانید روی کمک رازگیتی حساب کنید. همچنین رزرو هتل‌های اقتصادی و اجرای تورهای خارق العاده از دیگر وظایف ماست. اگر می‌خواهید یک سفر رویایی را رقم بزنید با ما همراه شوید.

برچسب ها:

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید

اینجا دیده می شوید!

با ثبت نظر، انتقادات و پیشنهادات خود، در انتخاب دیگران سهیم باشید.
منو
بستن

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS